divendres, 13 de febrer del 2009

La fi del llarg hivern


Suposo que alguns dels que entreu amb alguna frequència a aquest bloc ja us dèieu pensar que potser no hi escriuria mes. No es la meva intenció.
Sigui com sigui, les passades setmanes he hagut de dedicat part del meu temps lliure a veure com podia ajudar a la Colla Vella dels Xiquets de Valls assumint la funció de President. I, com a consequència un llarg silenci al bloc. Ho sento.
Finalment i despres de l'Assamblea de la Colla, ja vaig organitzant el meu temps lliure per atendre les prioritats personals i les propies de la funció de President de la Colla. Per cert aprofito per agrair la immensa confiança envers tot l'equip de la Junta de Govern, amb en Xavi Pena, el nou cap de colla al cap devant. I alhora agrair publicament a tots els que han acceptat de formar equip per tirar endavant.
També he reflexionat fins quin punt aquest bloc ha de recollir escrits i imatges de diversos tipus de temes, i amb una optica dels "Comalats", o fins quin punt el tenia que transformar en un bloc temàtic de la meva forma de veure la Colla Vella i el mon dels Castells.
Finalment, penso que sense renunciar a parlar de la Colla i de Castells en moments puntuals, aquesta no sigui la principal raó de ser d'aquest bloc. Penso que les meves opinions i comentaris com a President les he de canalitzar majoritariament a través dels canals oficials de la Colla (les reunions de treball i amb els company/es de la Junta, les circulars, la web, el contacte personal, etc.)


Continuem dons. I per anar veient com va acabant aquest llarg hivern us adjunto una imatge d'alguns camps de conreu a prop de Passanant amb els cims del Pirineu ben nevats al fons.